wyattshawn

Albert Wesker Moodtheme

Hello! *waves* :) I stumbled across this community a few weeks ago while working on a Wesker related project and now that it's finished I figured this would be the perfect place to share it!

So, what was the project? As stated in the entry title, I made an Albert Wesker moodtheme! :D

I'm not too sure about the picture posting rules, so you can see the pretty promo pic beneath the cut. There's some more technical info about it here, but if you'd rather just get to downloading that's cool too! Just go here!

Use it where ever you like, as much as you like, my only request is that you credit me if you do deem it worthy of use. :)

Well now, that said - I hope you like it and I hope to see more of you all. :D

Edit: Someone mentioned the download link wasn't working, but it should be fixed now.

Collapse )
Dragon Age - Cullen's Lips

SUPER LONG UPDATES OF DOOM!!! OO!!!

Hay thar guys!

I know it's been FOREVER since I've posted here, but I just wanted to let everyone know that, OMG, updates HAVE been underway! ~GASPSHOCK!~ So without further ado, here's the latest skinny on everything surrounding this community and whatnot.

Original Sin has moved but is currently back up! Maybe I should increase the font size on that oO! Well, anyway, our new URL is http://wesker.deepest-ambitions.net (deepest ambitions being my personal/design sight) and pages have recieved a revamp as well as sections being somewhat overhauled. Currently, the sections up are RE0, RE, RE4, RECVX, and UC. Incoming sections new to the site will, of course, be RE5 and DSC since Wesker makes an appearance in that game in a flashback ~MORESHOCKGASP!~ and the Remake section will more than likely be up by the end of the night. (I'm lazily taking a break due to working on getting the other sections up for the past three hours or so x.x!)

I can't wait to get to working on the RE5 section because, zomg, so much new stuff and WEEEEEE!!! But in other areas, the relationships page, conspiracies, in fact, almost EVERY page under the sub topic Wesker has recieved a revamp. So our villain once again has a network website up, and there's even moar omg lulz xD!

I was thinking about holding a contest. When you go to Original Sin, if you notice, the website's banner constantly rotates. Now, I'm not sure what the prizes would be yet, but I was thinking of holding a contest for a new banner (thought yeah, I'm gonna make some more myself ^^; I just thought it would be a good idea to get participation going on around here, damn you lurkers!!! ~shakefist~ haha XD!)

But before I do that, I need some confirmation on who's alive out there and who's not, as well as who's willing to participate in this shit? If so, leave me a note here and let me know if you'd be interested!

On a last note, if you're interested in affiliating with me, the plsed to be commenting here and linking me to your site or whatnot kkz!? But that's about it for super-long-omg-where-the-hell-have-you-been-for-the-last-fucking-year-GieGie-updates-of-doom!!! Talk at you guys later! haha XD!!!
leon - biohazard 4

A tiny request :)

Hi, so I've looked everywhere and haven't found an HD screencap for a certain cut scene in RE5 and I'd like to request a couple. It's the cutscene on chapter 6-3 right after you kill the two Gatling gun Majini and go through the door. A certain cap I want is the one where Wesker takes off his shades and looks up slightly so you see eyes and face clearly. If that didn't make you drool... LOL.

So if anyone can get that for me please please please do. Kudos for life if you do!!!!

Posted via LiveJournal.app.

  • Current Music
    My Confession, Otep
Dragon Age - Cullen's Lips

(no subject)

Small update note: The profile of this community has gotten an overhaul, and while it's still the same information essentially as before, it's still worth taking a looksee hehe ^^!!! Hope you guys like it XD!!!